15.2.15

Wyniki Grand Prix HDS

Oceny koni:
  • Dark Chocolate GW
    zdjęcia: 10/10
    chody: 8/10
    opis: 12/15
    treningi: 7/10
    ogółem: 8/10
    losowo +punktów: 5/6
    ilość punktów w %: 83.6%
  • Mylo Xyloto
    zdjęcia: 9/10
    chody: 8/10
    opis: 7/15
    treningi: 6/10
    ogółem: 7/10
    losowo +punktów: 6/6
    ilość punktów w %: 70,4%
  • Vailander
    zdjęcia: 9/10
    chody: 9/10
    opis: 6/15
    treningi: 0/10
    ogółem: 5/10
    losowo +punktów: 2/6
    ilość punktów w %: 50,8%
  • Desperados
    zdjęcia: 8/10
    chody: 7/10
    opis: 13/15
    treningi: 0/10 (nie zalinkowane - nie mogłam ocenić jakości)
    ogółem: 8/10
    losowo +punktów: 1/6
    ilość punktów w %: 60,6%
  • Telesto
    zdjęcia: 9/10
    chody: 10/10
    opis: 14/15
    treningi: 0/10
    ogółem: 7/10
    losowo +punktów: 2/6
    ilość punktów w %: 68,8%
Zajęte miejsca:
  1. Dark Chocolate GW + 25 000H, 2 darmowe oferty w Homestead lub HDS (lub 50% zniżki na konie na sprzedaż) do ofert wliczają się: źrebak z hodowli, stanówka, wyźrebienie, 2x nasienie/embriotransfer wybranych koni z HDS lub Homestead, darmowy trening skokowy lub dresażowy dla wybranego konia
  2. Mylo Xyloto + 15 000H, darmowa oferta w Homestead lub HDS (lub 50% zniżki na konie na sprzedaż) do ofert wliczają się: źrebak z hodowli, stanówka, wyźrebienie, 2x nasienie/embriotransfer wybranych koni z HDS lub Homestead, darmowy trening skokowy lub dresażowy dla wybranego konia
  3. Telesto + 10 000H, 50% zniżki na 2 konie na sprzedaż w HDS i Homestead, 2x nasienie/embriotransfer wybranych koni z HDS lub Homestead
W składanych formularzach należy dopisać "wygrana w GPHDS", żebym sobie przypadkiem nie doliczyła do bilansu.

"Losowo +punktów" to rubryczka, która zalezy od wypadków losowych i szczęścia danego konia. Im mniej punktów tym więcej błędów w przejeździe. Posługiwałam sie tą stroną: http://www.losowe.pl/kostka i wybrałam 1 kostkę.
Opis oceniany był na podstawie tego jak dużo znaczacych informacji było w nim zawarte czyli w kolejności od najbardziej punktowanych: zachowanie na zawodach i treningu, ogólny charakter, trochę historii konia i dodatkowe typu: zachowanie w boksie i przy czyszczeniu.
Zdjęcia to takie moje osobiste odczucia względem wyglądu konia.
Chody - efektywność i jakość.
Treningi: jakość, nie ilość.
Ogółem: ogólne wrażenie jakie wywarł na mnie koń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz