21.2.15

Wielka sprzedaż koni


Jako że po prostu przestałam się wyrabiać z moimi końmi na HDS i zaczęłam je po chamsku zaniedbywać, stwierdziłam, że wystawię większość na sprzedaż. Jeśli do końca lutego nie znajdą domu, wyślę je na Zielone Pastwiska, jednak nadal będą na sprzedaż.
Oto lista koni, które można zakupić:

22 000H
30 000H Sprzedany!
22 000H Sprzedany
28 000H Sprzedany
22 000H
27 000H
26 000H Sprzedana
30 000H
22 000H
27 000H

Koniom bez opisu mogę takowy na życzenie napisać. Istnieje możliwość darmowego wyrobu zestawu dokumentów przy zakupie konia (licencja hodowlana, paszport, rodowód, karta zdrowia). 
Formularze składamy tutaj: klik
Jest też możliwość dogadania się co do dzierżawy każdego z wymienionych powyżej koni.

SPRZEDAŻ
imię i nazwisko:
adres bloga:
kontakt:
x.
imię konia:
dlaczego on?: (dotyczy jedynie stajni mających mniej niż 3 miesiące - trudno mi stwierdzić czy dobrze zajmiecie się moimi końmi, jeśli obserwuję Waszą działalność zbyt krótko)
proponowana cena:

6 komentarzy:

  1. Mam inny system gwiazdkowy (co 10 osiągnięć), więc u mnie Can't Fire Me ma dwie gwiazdki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałabym Porcelain, ale nie ten profil + za dużo koników xD Ale kurczę, tak mnie kusi! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. SPRZEDAŻ
    imię i nazwisko: Livia Stark (Ruska)
    adres bloga: http://dragon-hill-stud.blogspot.com/
    kontakt: gg 36590989
    x.
    imię konia: X-Kid
    proponowana cena: 28 000 h

    *Chciałam go kupić już w zeszłym roku, pamiętam, że nawet pisałam formularz, ale coś mnie powstrzymało. Teraz jestem mocno zdecydowana ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, przepraszam, nie doczytałam, gdzie składa się formularze!

      Usuń
  4. Czegoś takiego jeszcze nie było!
    Wykaż się kreatywnością i razem ze swoim koniem przygotuj pokaz, który zachwyci widzów! Zapisy na www.hipodrom-arisha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oferta na Sosnowym zrealizowana :)

    OdpowiedzUsuń